Bende 23 haftalık gebeyim. Marjinal plasenta previe dedi bana da doktorum. Kanama olursa acil sezeryan gerekebilir bolca dinlen dedi. Ağrılarım var hareketle çoğalıyor onun dışında benim de kanamam olmadı. Plansenta Privein ilk evresindeyiz sanırım ve bence zamanla düzelme ihtimali var. Benim 2. Doğumum olacak sezeryan sonrası normal denemek istiyordum bu durumda olmaz dedi doğumda kanama riski var filan biraz canımı sıktı ama şimdilik iyiyim