1fatma_nurr Kürtajdan 4 gün sonra rahimde kasılma gibi ağrı yaşayanlar oldumu böyle kasikda değil de daha aşağı tarafda ara ara böyle otururken 11 haftalikdim kesem büyüktü o yüzden biraz daha fazla kanamam var kızlar anca atıyor glba vücut ve ağrılarım
BenimKucukYazCicegim 1fatma_nurr Az önce error veriyordu sana cevap yazamadım kuzum. Ağrıkesici yazdıysa doktor onu kullan geçer🌸
OsmanEge_12 1fatma_nurr bende geçen cumartesi oldum 11 haftalık kürtajj hiç kanamam olmadı ağrım da olmadı normal mi acaba
Seymakocabey 1fatma_nurr benimde 8 haftalikti gelisimi 6 haftada kalmis agrim oluyodu benimde rahim toplanmasiyla alakali sanirim
1fatma_nurr OsmanEge_12 tam tersi de bende yani senin kese buyukmuydu yani bide hiç kanaman olmusydu benim ağrım ve kanamam olmadı hiç başta sonra kalp durduğu için gelişmediği için kürtaja aldilar
Tugce-12 Benim boş gebelikti 9haftalık dün kürtaj oldum çok azıcık bir kanamam oluyor ağrım sızım yok ilaçlarımı düzenli kullanıyorum