Kızlar Perşembe günü sancım ve sol bebek kalp atımında hızlanma vardı 2 doz ciğer geliştirici 5 tane hap ve fitil 5 taneye yakında serum aldım çok şükür dün gece taburcu oldum kendi isteğimle pazartesi tekrar kontrolüm var umarım bir şey çıkmaz. Bu şekilde yaşayıp doğumu 36. Haftayı gören var mı? Birde ikiz gebelikte sezeryan gününü hangi haftada veriyorlar 36 da istesem verirler mi.?