Burcu_ilhann ben de 27+2deyim ve ben de bebeğim de sanki çok aşağıda ve sürekli baskı yapıyor 😔 çok şükür aşırı bel ağrım yok ama ben de çok korkuyorum.. sırt üstü uzanınca sağ üst tarafa kadar çıkıyor hareketlerinden anladığım kadarıyla ama ayağa kalkınca aşağıya baskı bende de aynı 😢