Efnanefnan bende bakalım bir şey çıkacak mı? Daha önce hamile kaldım ama kalp atışını duyamadım hiç. Hamile kalmam çok zor oluyor 3.yılın sonunda kalmıştım. Bir de böbrek rahatsızlığım var. Belki tüp bebeğe yönlendirebilir doktor. Umarım güzel sonuçlar elde ederiz. 🙏