Kızlar 22.haftadayim acil serklaj oldum zaten mide yanması vardı ama serklaj dan sonra dahs beter oldum yumruk gibi aynı asit yakıyor ne yesem zaten yiyemiyorum yoğurt ve çorba gaviscon fayda etmedi rennie Duo aldım oda asit gibi yanmayı geçirdi ama hala iki gogsumun arasındaki o yumruk hissi geçmiyor açıyor tuhaf bişey 🙄