Merhabalar, 38+3 haftalık hamileyim bugün öğleden beri bel ağrılarım vardı karnımda sertleşiyor saat tuttum 3.30-4.30 ve en son 5.30 da ağrı geldi belime regl ağrısı gibi başa çıkılmayacak kadar değil 5.30da gelen sancı hala devam ediyor bu doğum sancısı mı ne yapmam lazım şu an bilgi verir misiniz lütfen 🥺