Rabia9905 Anneler merhaba 4 gün önce doğum yaptım beneğim çok iyi emiyodu hastanede eve geldik çok uyumaya. Başladı memeyi ağzına zor alıyor aldğı zamanda en fazla 8 dk emiyo sizce nasıl uyandırıp iştahını açarım
Melikesare Rabia9905 sarılık mı oldu acaba benim bebeğim de öyleydi meğerse sarılık değerleri yükselmiş ışık tedavisi aldı bir gün sonra kendine geldi
Edda28 Rabia9905 canım ayağının altıyla oyna emzirirken sarılık olmamıştır inşallah çok uyku yapıyor sarılık sık sık emzir bırakma uyuyor diye sakın
hulyaakgn34- Rabia9905 muhakak altını açın burnunu sıkın her yarım saatte bir emzirin sarılık olabilir bundan dolayı sarılık uyku yapar yenidoğan bebeklerin kanında sarılık hormonu olur buda idrar yoluyla dışarı atılır oyuzden bebek devamlı beslenmeli ve idrar yapmalı
Rabia9905 Ya inşallah yoktur doktor demişti değeri yüksek diye kanına mikroskopla bakcaktı pazartesi bidaha gicem sonuçları almaya korkuyorum