Xbilinmez devlete gidiyorum canım ama o kadar sıkıntı yaşattı ki bana.
33+4 de gitmiştim 2 hafta sonra randevu al gel dedi tahlil yapmıştı bir de sonuçları 2 gün sonra gel bakalım dedi bnde o arada randevumu almıştım.
Tahlillerde ufak bir sıkıntı çıktı diye başka hastaneye test için yönlendirdiler bu sefer de niye ki başka hastaneye göründüm randevum otomatik iptal olmuş.Bu sefer gittim randevu yoks bakmayız dediler deli oldum artık sinirden ağlayasım geldi.
36 dan sonra randevusuz bakıyoruz dediler bakalım pazartesi gidecem inşaAllah gün verir.Rahat ederim.