Zeynepozcan Merhaba hanımlar sat’a göre 10+3 usg göre 11 haftalığız 2-3 gündür su gibi akıntım oluyor rengi de çok hafif sarıya çalıyor birazdan doktora gideceğim fakat endişeliyim size de sormak istedim
butterfly35 Zeynepozcan canım mantar olabilir bende de su gibi akıntı olmuştu 17.haftada, mantar enfeksiyonu varmış koku kaşıntı kesik akıntı vs olmadığı için anlamamıştım. Bize de haber ver mutlaka.
Zeynepozcan Zeynepozcan şaka gibi ya dün akşamdan beri sonuç çıkmadı birde acile gitmeme Rağmen bende hastaneyi aradım acilin laboratuvarına değil merkez laboratuvara göndermişler e nabızdan da göremiyorum hastaneye gitsem çoktan nöbet değişmiştir ne yapcam bilmiyorum