kaderr23 Merhaba arkadaşlar. 29+6 haftaligim. Karın kasılmalarim ve ağrılarım var. Doktorum erken doğum olabilme ihtimali var dedi. Ve progestan verdi. Fitil olarak kullanmam gerekiyormus. Ağrıları ve riski azaltır dedi. Bu şekilde kullanan var mı aranızda?
Ecem95 kaderr23 19. Haftadan beri günde 3 kere kullanıyorum sabah-aksam vajinal fitil gece uyumadan ağızdan alıyorum. Çünkü 19. Haftada rahim de yumusama vardı öyle basladık 30+2 deyim hala devam ediyoruz 🤗
Nurkcy kaderr23 Bende İlk 4 ayımda kullandım bi sorun yoktu ama önlem amaçlı kanama düşük vs. Olmasın diye..
Limonzeytin kaderr23 ben 22 ye kadar kullanmştm en çabuk etkilisi fitil olarak konulması elinizle itirin içeri o zaten eriyor yatmadan önce yaparsanz dışarı akmaz en azndan akıntı olrsa o kapsülü oluyor zaten ilaç içerde eriyor.
Geldefor İki düşükten sonra tekrar hamile kaldım progestan verdi bende sabah akşam fitil olarak kullanıyorum
AysunI Merhaba bende transferden sonra başladım yaklaşık 1buçuk ay oldu devam ediyorum fitil olarak günde 3 defa.
kaderr23 Ecem95 çok özür dilerim ama gerçekten merak ediyorum belki yanlış yapıyorum diye. Sabah kalktığınızda dışarı aktığını gördünüz mü ben ilk kullandım sabah kalktığım da beyaz akıntı vardı ilacti yani belli. Ben mi yanlış yaptım acaba diye düşündüm.
Ecem95 kaderr23 estafurullah.. Attıktan sonra 1 saat uzanıyorum sonra ayağa kalktığım da direk beyaz sekilde akıntım oluyor doktoruma söylediğim de normal rahim fazla olan ilacı dışarı atıyor demişti sonrasında 1-2 kere de şeffaf akıntım oluyor geçiyor 🤗
kaderr23 Limonzeytin zaten kullanıp öyle uyuyorum sabah da öyle görünce ya lış mi yaptım diye düşündüm. Ama normalmis anladığım kadarıyla. Teşekkür ederim 😊
tubimom kaderr23 ben ağızdan alıyorum ama fitil olarakta kullanılıyor hem yan etkisi flnda daha az oluyor
Limonzeytin kaderr23 kapsülü eriyip dışarı çıkıyor sıkıntı yok yani rahim ilacı emiyor. Ağzdanda kullanılıuor ama etkisi biraz daha geç ve baş döbmesi uyku yapıyor en iyisi fitil olarak kullanlması gçmş olsn
kadertugrul7 kaderr23 benimde kanama ve düşük tehlikesi vardır fitil olarak kullandim öyle daha etkili oluyormus galiba yan etkisi cok oldu bende ama şükür biraktik carsamba gunu durmus kanamamiz vs dikkatli kullanin cok uyku halsizlik yapti bende