Kesinlikle pille çalışan manikür setini almalısın. Etini kapma derdi yok. Normalde direk tırnak makası almıştım bchicco . Keserim ya nolcak demiştim ama tırnakları o kadar küçük ki cesaret edemedim manikür seti aldım direk güzelce törpüledim. Hiç arama. Direk git onu al. 🌸