Ozy Arkadaslar ben 19+4 Haftalik hamileyim ve esimle yeni bir eve tasiniyoruz fazla kimsemiz yok gurbetde oldugumuz icin esim cok yardimci oluyor ama bende kacgündür egilip kalkmakdan is yapmakdan yoruldum birakamiyorumda tabikide agir seyler kaldirmiyorum dinlene dinlene yapiyorum bebegime zarar verecem diye cok korkuyorum yorulmak bebege zarar verirmi orasinida bilmiyorum aranizda hamileyken tasinan varmi
Minnakelifim Ozy bende hamileyken tasindim ama biz evden eve nakliyata verdik hicbiseye karişmadik geldiler paketlediler tasidilar ve paketleri actilar sendr evedrn evr nakliyata ver canım fazla yorma kendini bebegine zararı olmasın
2802amine Ozy Bende son haftadayım nasip olursa Lohusalikta taşınma ihtimalim olabilir bende beklemedeyim oyle😕
eveb19 Ozy bende hamile olduğumu bilmiyorken baya ağır koliler hurclar kaldırmıştım çok şükür hiçbirşey olmadı. Şimdi yine taşınıcam yavaş yavaş eşimle yapıyoruz fazla yorma sende kendini
Ozy Minnakelifim ben yurtdisinda yasiyorum bizim evide nakliyat firmasi tasidi ama paketlere karismiyorlar sadece bi evden diger eve tasidilar bende onlarla ugrasiyorum egilip kalkmak yoruyor en cok insallah bi zarari yokdur 😣
Arenbebek Bende tasindim 1,5 ay oldu bende cok yorulmustum egil kalk heryerim agriyordu kac gun boyunca suan 33+6 yim sukur bebegime bi zarar vermedi
Ozy Arenbebek bunu duyduguma sevindim zaten bisey olsa kanama gelir diye düsünüyorum Insalllah bi zarari olmaz 😣
Krm 35 im ve bu hafta tasiniyorum üstelik hala çalışıyorum.az az yavaş yavaş bisiler yapmaya çalışan hayırlısı olsun artık mecbur
Gmziscn Ozy geçen gün bir doktor dinledim cnm günlük işler market alışverişi yani ağır poşetler vs ev temizliği gibi şeyler düşüşe neden olmaz diyor yinede kendini çok yormadan yapabilirsin bence
Aybukealtintas Ozy 🙋♀️🙋♀️Bende 28. Haftamda tasındım, kendimi hiç yormadan yavas yavas yerleştirdim sagolsun eşimde çok yardım etti ama acelem yoktu sonucta hergün birkaç koli aça aça yerleştirdm 🤗