Pak Merhaba ben negatif eşim pozitif. İlk gebeliğimde 28. Haftada iğne oldum bebeğim pozitifti ama doğumdan sonra iğne olmadım. Şuan 4 haftalık gebeyim ilk gebelikte doğumdan sonra iğne vurmadığım için sorun olur mu lütfen yardımcı olur musunuz
Esra2019 Pak doktorunuza söylemeniz lazım bunu. Kanama olursa 2.gebelıkte vuruyolar yoksa yıne 28.haftada oluyorsunuz
Pak Esra2019 randevu alacağım bugün doktorum yok gidince söyleyeceğimde ilk doğumdan sonra oğlum pozitif çıktı ama iğne vurmadılar bende unuttum korkuyorum