brcylmzakts Ben bugün Ali beye detaylı ultrason muayenesi oldum..kesinlikle tavsiye ederim.. hem çok güzel bilgilendiriyor hem çok güzel ilgileniyor, çok eğlenerek gülerek muayene olduk..içim rahatlayarak çıktım oradan..kendisi de çalışanları da çok iyi..
Mugeliya brcylmzakts sanirim bende Ali bey e gidicem en son sordugumda 1500 du ucreti hala ayni mi acaba p.tesi aricam gercide bilgilendirme icin cok tesekkurler😊