Hayırlı günler hanımlar dün sağlık ocağına gebelik için kan verdim adet günümdü dün gecikme hiç olmadı ama benim şüphem vardı kan vermek istedim verdim bugün sonucumu e-nabızda gördüm beta HCG 156,4 yazıyo
Bunun ne demek olduğunu bilen varsa aydınlatırsanız çok memnun kalırım şimdiden teşekkürler dün kan alan hemşireye sordum tam bilmiyorum ama 100 küsur olursa sanırım gebelik oluyor dedi
Pazartesiyi bekleyemedim sonucu öğrenmek için bilginiz varsa öğrenmek isterim✨
Birde referans aralığı olan yerde hiç bir şey yazmıyor sadece tire(-) var değerde ise 156,4 yazıyo