Benimde gebeliğimin başından beri vardı 15+5 teyim sol tarafımda kanama bölgesi vardı doktorum istarahat verdi aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonu da olmuştum yaklaşık 17 gün rapor aldım günde 3 kere duphaston 3 günde bir ovül haftada bir proluton iğne kullandım şükür durdu dedi doktor ve ilacı bırakmamı söyledi önemli olan şeyin dinlenmek olduğunu inşallah sizde iyileşirsiniz sağlıcakla kucağımıza alırız yavrularımızı geçmiş olsun