Tugcesena artık yavaş yavaş düzene girmesi gerekiyor hareketlerin diye biliyorum. Günde 10 kez hissetmek gerekiyor düzen de buna deniyor zaten. ama yorulduğunuzda, çok hareket ettiğinizde o da uyuyor olabilir. Her bebek farklı tabii ki. Mesela benim ailem 1.5 saatlik mesafede onlara gidince falan inanılmaz kesiliyo hareketleri bi de biz evde 2 kişiyiz sessizliğe alıştı bence etrafta çok ses olunca da oynamıyor. Yerleri daralıyor hareketleri azalmaya başlar herhalde hep öyle diyorlar burda. Ki hareket ediyordur ama siz hissetmiyor da olabilirsiniz.