ummuhan3 canım öncelikle geçmiş olsun benim de rahim filmim de sol yumurtalığım hiç çalışmadığı söylendi bana direk tüp bebek tedavisi denildi eşimde de varikosal var dediler çocuğunuz olmaz dediler hep bi olumsuz konuşmalar moral bozmalar ben şu anda 30 haftalık hamileyim bence tek doktora bağımlı kalma ve asla moralini bozma Allah zamanı gelince veriyor rabbim gönlüne göre versin inşallah ❤️💝