boymomyz Sehersngl Duru Lina koyacaktık 13. Haftamızda 99 kız dedi duru diye severken 15. Haftamızda Çınar Ayaz oluyor 😂
Sehersngl Sahnedekimadam ben tek isim koyacağım oğlumun da tek isim ama kız da sürekli isim değişikliği yaptım ya çok kararsız kaldım 🤭
Sahnedekimadam [bilinmeyen] 5.aya giricez bende sürekli farklı isimle seslendim çocuğumunda kafası karıştı🤣 güneş diyordum bir ara benim listemde şu Duru Ela Derin Nehir öykü Nehir Ela Parla Doğa Pera Öykü Öykü ela Melina Kumsal Öykü ada Elisa
Sehersngl [bilinmeyen] maşallah Rabbim sağlıkla mutlulukla, analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏❤️