Zeynep_61_70 wvet bende bugün acile gittim bunun için tansiyonun normalse gözünde yıldızlar uçuşmuyosa normal benimde ayaklarım şiş ayakkabılarım olmuyo yüzüm şiş ellerim şiş yapmamız gereken bolca su içmek tatlı ve tuzlu kullanmamak hafif kısa yürüyüşler ayaklara tuzlu su iyi geliyo ben limonlu su da içicem