Nesoneso Merhaba banada doktor 16.cı haftada %80 erkek dedi değişme olurmu acaba ayrıntılı ultrason da 3kuzuAnnesiyim
Helbest21 3kuzuAnnesiyim  bana da bakar mısınız
Helbest21 3kuzuAnnesiyim  buna bakar mısınız
Emel94 3kuzuAnnesiyim ikili tarama için pernatolojiye gittim doktorum direk kız dedi 😊 ama bende erkek hissediyorum nedense 🤭
Forever 3kuzuAnnesiyim https://imgyukle.com/i/QyMV6I bana da bakabilir misin canım henüz küçük dedi doktor 11+4