Arkadaşlar geçen gün üçlü tarama testimde down sendromu riski çıkmıştı detaylı ultrasonda da kalpte parlaklık görüldü başka da bi şey görülmedi pazartesi günü amniyosentez yaptıracaktım tabi bu süreçte 3 doktor gezdim sonuçlari gösterdim hepsi ya nift ya amniyosentez yaptır dedi şevkle üniversiteye gidip yaptıracaktım pazartesi günü taa kiiii dün eşimin teyzesine de sonuçlari atana kadar… Kendisi başhemşire bi kadın doğum doktoruna göstermiş doktor detaylı ultrasonda bi şey görmemiş gayet iyi demiş üçlü taramaya bi bakmış benim yaşımı 24 yerine 34 girmişler 98yerine 88 yazmışlar doğum tarihini bendeki tüm risk yaşın yüksek olmasındanmış sinirlerim boşaldı kaç gündür kafayı yiyecektim elimizde bi bulgu yokken nasıl böyle çılar diye. Her türlü kabulüm zaten ama ya başka düşüncede olup aldırsaydım çocuğumu… Nasıl böyle bi hata yapmışlar da 3 doktor bile farketmemiş olacak iş değil