Merhaba kızlar. Perşembe günü herşey güzel giderken sancım ve açılmam varken bebegim kanala girmedigi icin mecburi sezeryan oldum. Şuanda kasığımda çok kötü batma ve ağrı var. Ayağa kalkınca lavaboya gidince hatta yatarken otururken bile agrisi batması beni çok kotu yapiyo. Sezeryan olanlar bu ağrılar normal mi? Doktoruma mesaj attim ama daha gormedi başına gelenler yardımcı olabilir mi