Syma_07 böyle ayakkabı alan varmı nerden yaptırdınız isimli hastane çıkışı alicam memnun kaldığınız sayfa varmı
Mondschein_x Ben ilk çocuğumda isimli hastane çıkışı yaptırdım ama inanın gerek yok. Sadece zıbın belki battaniye ve şapka yeterli diğerleri işe yaramıyor. Bence en mantıklısı yastık en uzun süre o kullanılıyor.
Syma_07 Mondschein_x tulum olarak düşünüyorum baddaniye yastık istemiyorum sadece çekim olsun hatıra kalsın diye
Tugbakose-24 Henuz yaptrmadm ama Butik bebecik sayfasında 11 li hastane cıkısı yaptrcm 395 liraya. Yorumları guzel . Organik penye ve 100 de yüz pamuktur yazıyor.
lrem İnstagram da kullanıcı adı nazyazofficial, bende buradan almayı düşünüyorum fakat isimsiz. İsim yazıyorlar mı bilmiyorum. 🌸
lrem Tulum & hastane çıkışı için önerdiğim sayfalar •beyzaceyız •betusun_hedıyelıklerı_bebaby •minikobabys •astralbabytr