Edasonmez 17+2 deyim 0 göbeğim😃😂 herkes takıldı göbeğime nazar değecek diye korkuyorum. Maşallah diyim kendime🧿 Ayrıca 10. Haftada göbek çıkmaz canım. O gaz oluyor.☺️ 12 haftaya kadar bebek annenin depolarını kullanır ve olduğu boyut zaten max 5 cm oluyor☺️ keseyle olmaz ama olsa olsa 10 cm yani kilo almanız imkansız gibi bir şey. Genelde bebek, kese ve rahim büyüdükçe kilo alırsınız. Tabiki iç karnı dar olanlarda 15 16 da belki daha geride gözüküyor ama 10.hafta çok erken
8.haftadayım bebeğimin hareketlerini hissediyorum gibi bir soru olmuş bu 😂