Merhaba kızlar 14 Şubat’ta ikili tarama testine girdim kan sonucum çıkmış e nabızda gözüküyor ama grafikte çıkmış mıdır sizce? Bide doktoruma gitmeme daha 2 hafta var özele gitsem ordaki doktor da görür mü grafiği? Burda okuduğum kadarıyla kan sonusu bir şey ifade etmiyor ama ben yine de yazıyım belki aynı yada benzer olup yorumlamak isteyen vardır
Serbest beta HCG= 62.7 ng/mL
PAPP-A= 7.12 mlU/mL
NT= 1.7
12+3te yaptırmıştım testi ama Doktorum 13+0 yazmıştı kâğıda