Deniz2961 Kızlar bebegım bugun 40 gunluk ama elleri ayakları cok soguk surekli ısıtıcı ile ısıtmak zorunda kalıyorum dun doktor kontrlumz vardi soylemeyı unuttum ama herseyi normal demıstı sızın Bı onerınız var mi
Alpbebek Deniz2961 Yeni doğan bebekler de normal canım ince giydiriyosan Üşüyodur. Onlar bizim gibi değil ısı kaybına yatkın oldukları için elleri ayakları çabuk üsür.
Smyy Deniz2961 2 buçuk aylık kzım var ayakları çok zor ısınıyo , battaniyeyle sardığımda ısınıypr ancak, ellerine eldiven giydirip battaniyeyle gezdirmek lazım
Tgbabsra Deniz2961 kız havalar soğudu komiyi veya sobayı her neyse onu aç sürekli eldivenleri ayaklarında corapları olsun ve ayaklı patolon giydir ve kundaklı kalsın üstü onlar da çok küçük kıyamam 🙂
mervek123 Bebeklerin el ve ayakları üşümedik normalmiş.Ben bir yerde okumuştum bebeklerin üşüdüklerini enselerinden sırtlarından anlayabilirsiniz diye.Elleri ise vücudunda ısı dengesini sağlıyormuş yeni doğduğu zaman
Deniz2961 Smyy cnm bnde ellerine hep eldiven takıyordum ama cıkarttırdılae beyin gelısımi bebegın ordan oluyormus hava alması lazmmş
Alpbebek Deniz2961 aşısını yaptıracağn zaman sor canm aklında şüphe kalmasn. Benim oğlumun elleri ayakları da buz kesiyor hemen ama çorap eldiven giydirdiğmde ısınıyor.
Smyy Deniz2961 belli bi müddet hava alsın ondan sonra tekrar giydirin, zaten 2 aydan sonra ellerini ağızına götürdüğü için çıkarmak durumunda kalacaksınız , yazık üşümesin o miniş elleri
KaderGlserinOk Elleri ve ayaklarının soğuk olması normal bebeğin üşüdüğünü ense ve göğsünden anlayabilirsiniz ev ortamının 24 derece olması yeterli, ölçüyü de şöyle yapın giydiğiniz kıyafette normal ısı dengesindeyse bebeğinize 1 kat daha fazla giydirmeniz yeterli yanı kat kat giydirmeye gerek yok.