twinsmom_ lerem_merel bende hamile kalırsam bir tane sağlıkla dünyaya gelirse diye de 1 tane adamıştım hamile kaldım 7. Haftamıza giricez biraz daha durup birini kesicem hocaya sorduk bizde kesilebilir dedi bi kaç kişiye daha sorun bence