Yeni geldim kontrolden 35+3teyim. Artık yerleri dar olduğu için kilo konusunda doğru ölçümler alınamıyor sanırım bir ölçüyor farklı çıkıyor diğer taraftan farklı çıkıyor bebeklerin kilosu o yüzden saldık doktorumla 😄 hareketler suları iyi acele karar vermek istemiyorum dedi ama büyük bir ihtimalle 27 şubatta doğum gerçekleşecek biraz heyecanlıyım ☺️ beklediğimizden daha kilolu bile doğabilirler dedi bir de kilo konusunu artık takmıyorum zaten çok az bir vaktimiz kaldı en azından 27 şubata kadar dursunlar inşallah. Onun dışında inanılmaz ağrılarım var özellikle son 2-3 gündür dayanamıyorum belim ve belimden aşağısı tamamen ağrıyor ama nstde sancım yok rahim ağzı kapalı sanırım bebeklerin ağırlığı bu artık çok az daha sabredeceğim mecbur. Bir yandan bir an önde doğurup kurtulmak istiyorum diğer yandan daha minikler diye üzülüyorum karmaşık duygular bakalım nasıl olacak bu günleri görür müyüz diyorduk haftalar önce buna da şükür sağlıklı doğsunlar yeter ki ☺️🌺