Selam kızlar. 8-9.haftalarda yaşamıştım lekelenmeyi. Progestan kullandım sonra uzun bir zaman görmedim. Ta ki bu 16. haftaya kadar. Ara ara lavaboya gittikçe böyle çok küçük mercimek kadar hatta bazen kıl gibi ince lekelenmelerim oluyor. Önceki düşüğümden dolayı korkuyorum. Tekrar progestan başladı doktorum. Plasentada kanama falan görmedi. Bebekte iyi. Başına gelen oldu mu? İstirahat ediyorum