Detaylı ultrason taramasına girdim. 23+2. Haftamızdayız. Doktor bebeğin bağırsaklarında beyazlık gördü birazda genişlik enfeksiyon olabilir, anne karnında kanama olmuş olabilir onu yutmuş olabilir veya genetik bi hastalık olabilir. Bağırsak tıkanıklığı olabilir down sendromu ihtimali olabilir şeklinde
ihtimaller saydı. İkili taramam normaldi burda da burun kemiği ense vs normal. Amniyosentez yapılması gerekiyor dedi netlik için devlet böyle durumlarda gebeliği sonlandırma imkanı tanıyor dedi. Benim sonlandırma gibi bi düşüncem kesinlikle yok. Genetik bir rahatsızlık olması durumunda müdahale açısından iyi olabilir mi amniyosentez yaptırmalı mıyım gerçekten çok kararsızım ve çok moralim bozuk. Bu durumu yaşayan var mı? Sonradan düzelebilir de dedi