Vandb Herkese merhabalar 17. Hafta bitiyor ve agzimdaki o kotü tat gececegine artiyor gibi.Gecen haftalarda azalmisti ama bu hafta tekrardan artti eksi tat.Midemin bulanmasina ve yedigim hic birseyden zevk almamama neden oluyor.Bir cozum bulan varmi
ebru23 Vandb ay agzim oyle kotu ki ne yesem.tadi ayni demir tadi var ekmek bayatlamis sanki gibi tad var ishah kalmadi