K1-fatma kbrayksel_ ben trenyolda yaptırmıştım gayet güzel geldi beğendim fiyatlar baya yükselmiş ama bir kaç ay oldu yaptıralı
Hilalbeby kbrayksel_ insta.bebe.giyim bundan yaptır canım çok iyi arkadaşım ondan yaptirdi bende ondan yaptırmayı düşünüyorum
Ozlem77 Sinemekee çok normal canım benimde hep başı aşağı da çok normal dedi doktor bebek nasıl rahat sa öyle durur dedi Bnm Rahime baskı yapıyor Du oda erken doğumu tetikler dye progestan a başladı bi hafta kullandım ilerleme var iyi gelmiş dedi sonra günde bir e düşürdüm daha kontrol e gitmedim çok rahatsız ediyordu karnım hep taş gibi Ama yürüyüş yapın bence iyi gelecektir korkulacak bişey de yok bence doktor devlet doktoru mu sizi korkutup direk ters dedi Benim doktorum çok rahatlatıcı bi şekilde söyledi olabilir normal dedi sıkıntı yaşamadım ağrısı var ama normal yani aşağı baskı tuvalet ihtiyacı daha çok ama başı da yukarı da olsa mideye göğüs kafesine baskı yapıyor muhakkak birini çekiyorsun o yüzden çok dert etme dinlenmene bak arada yürüyüş yap koşa süreli Hilalbeby
Elifkrgz Bende daha yeni sipariş verdim bebeqon diye bi sayfa instagramda. Battaniye yastık ve 10lu hastane çıkışı 400 tl fiyatı uygun geldi bana ve çok hoşuma gitti ☺️
Cerenuznglu İnstabebe giyimden sipariş verdim , 10 lu set, battaniyeyi kundak battaniye istedim 600 tl ye geldi . Bakalım inşallah memnun kalırım 🤭
Cayvarmiya kbrayksel_ astral baby instagram hesabı oraya yaptırdım çok memnun kaldım Puset de isimli yaptırdım