Ayse5100 canım bende de haftalar öncesinde su gibi akıntı oldu ama önemsemedim,daha sonra doktora gittiğimde de bir problem yoktu,şimdi 29.haftadayiz çok değil ama pijamam ıslanacak kadar oluyor. Bu haftalarda su gibi akıntının gelmesi sizi korkutmasın,nu akıntı normal diyordu yazıda. Doktora gitmişsin için rahat etsin