Mustafayigitvebeytugannesi Tanembebek5 Bende önümüzdeki hafta kontrole gitmeyi dusunuyorum bayadir gitmiyodum mor lahana olmuşuz 29+1 oğluşla 🥰
Tanembebek5 Mustafayigitvebeytugannesi maşallah 🥳🧿 benim oğlan son 1 2 gündür epey hareketli maşallah sizinde öyle mi git gide hareketleri artıyor sanki 🥰🤩
Mustafayigitvebeytugannesi Tanembebek5 canım ben hareketlerini geç hissettim 20 haftalık flandi o zamandan beri gece gündüz hiç durmadı 😂😂 umarım doğunca böyle hareketli olmaz saten evde iki tane daha oğlum var yeterince hareketliler 😅😅😅
Tanembebek5 Mustafayigitvebeytugannesi ay bu da öyle işte sakin bir bebek olacak herhalde diyordum öyle değil herhalde 😁
Mustafayigitvebeytugannesi Tanembebek5 benmki inşallah sakın olur doğunca 😅 yoksa kafayı yerim evde üç erkekle birde eşim dört 😂😂