ilknurakdogan1 6+4 kontrolümüz vardı bugün çok şükür fasülye kadar olan bebişimizi görüp ufakta olsa kalp atışını dinledik 🤲🏻🥰 çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin
Pandam4 ilknurakdogan1 senin ki sağdaymış benimki solda 🥰 sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim
Fnsengul Ozge111 daha çok minik olduğu için varla yok arası ses gelir, korkmayın diye dinletmemiştir :)
ilknurakdogan1 Fnsengul Fnsengul evet varla yok arası ama orada sanki sadece kalp var gibi öyle bir atıyor ki dinledik kısa süre de olsa 🤲🏻🥰
Pandam4 ilknurakdogan1 doktorlar görüyor kalp atışını bazen makineden dolayı duyulmuyor eski olunca bana öyle dedi mesela