Aysgl123 Hastane için gecelik ve pijama takımı bakıyorum ama beden konusunda kararsizim. Sonuçta doğumdan sonra giyicez normalde m beden giyerim xl kolu bacağı çok büyük geliyor m beden göbekten olmuyor 😂
sudamlasi Aysgl123 lohusa pijaması geceliği alcaksanız onlar zaten geniş kesim oluyo büyük beden almanıza gerek yok. Ama normal gecelik pijama alcaksanız bi beden büyük alın ben öyle yaptım.
Aysgl123 Maviii l aldım amma ve lakin kolu bacağı uzun geliyor 🙂 benim merak ettiğim doğumdan sonra göbek ne kadar iner ? Bi göbek sıkıyor sıkıntı orada