Selamın aleyküm kızlar aranızda beni tanıyan olur belki dün post açmıştım suyum geliyor ne yapsam diye falan. Her neyse banada normal doğum olarak doğurmak nasip oldu çok şükğr rabbime binlerce kez şükür 🤲🏻 nasıl oldu anlatıyorum gece yatmadan dün gece ki olay bu yatmadan önce yarım saatte bir bir saatte bir kalkıyorum istemsizce ama neden olduğunu anlamıyorum belime çok çok hafif bir bel ağrısı vuruyordu ama ona yormadım neyse ki evde kalktım saat 4 sabahın 4 ü kalktım evde dolanıyorum koltuğa uzandım bi şey yok ne ağrı ne sızı sonra duşa girim çıkım dedim sıcak bir duş aldım belime karnıma falan sonra çıktım uzandım yatağıma azıcık yattım kalktım lavobaya neyse lavoba mı yaptım tam yatağ geldim ayağımı kaldırdım istemsizce sıcak bir su geldi çok da değil az da değil suyum gelmiş meğerse sonra sancım olmaya başladı ama çok çok hafifti neyse ben annemi kayınvalidemi aradım gelin suyum geldi diye onlar da hazırlandı geldiler çay sofrası kurduk kahvaltı yaptık neyse vesselam hastaneye yöneldik bu arada Çamlıca medipol de doğumumu yaptım çok ilgililer çok temiz hastane tavsiye ederim geldik nst bağlandı sancım var ama düzensiz sabah 9 da geldik 8 9 gibi hatırlamıyorum başladılar bana suni vermeye çünkü açıklığım yoktu Allahın bi hikmeti napalım dedim çektim taaaaaa gece 9 a kadar beni aldılar apar topar açıklığın ulaştı gel dediler ayakta yürüyerek çatala geçtim ve sancın gelince ıkın ece diyorlardı ıkınıyordum bir iki derken doktor hanımı çağırdılar geldi biraz kesi attı bir ıkınmada bebeğimın kafası çıkmıştı o çıktığı an rabbimin işi ne sancı ne ağrı hiç bir şey kalmadı bana verdiler bebeği çok şükür kızıma kavuşmuştum onu yanımda giydiriyorlardı ona bakıyordum o gitti dikişim atıldı uyuşturmasına rağmen hissettim az bi şey hissetmedim desem yalan olur ama sonu çok güzel kızlar hocam beni dikti odaya alındım bebeğim de bende sağlıklıyız çok şükğr rabbim isteyen herkese nasip eylesin inşallah sonu çok güzel kızlar normal doğumdan kaçmayın derim evet zorlu süreç ama doğumdan iki saat sonra yürümeye başladım çok şükğr uzun oldu sorularınız varsa alabilirim başınızı şişirdim Allah razı olsun hepinizden.