Kızlar karnım hiç bir zaman öyle çok dik ve yukarıda değildi fakat dün akşam fark ettik gözle görülür şekilde aşağı inmiş hacmi küçülmüş böyle şeylerden asla anlamayan eşim bile fark etti bebeğimin hareketlerinde sıkıntı yok sadece tuvalete gitme ihtiyacım arttı ve eğilince çok sıkılmış hissediyorum idrarımı kaçıracakmış gibi, akıntılarım da baya çoğaldı. Karnımın alt tarafında ki baskı da arttı. En son 27. Haftamız da muayene olduk bebeğim daha dönmemişti. Çok tedirgin oldum sizce neden olmuş olabilir erken haftalarda böyle birşey yaşayan oldu mu?