33+3 deyim. Rahmimin kenarlarında acı gibi kasılma gibi bir şeyler hissediyorum son zamanlarda. Mesela sağ bacağımı atıyım sağ tarafında hissediyorum. Sol bacağımla adım atıyım solda hissediyorum. Otururken kalkarken acıyo geriliyor gibi. Bacak bacak üstüne atarken keza aynı acı hissediyorum. Sizce normal mi ? Yoksa erken doğum vs olabilir mi