Günaydın hanımlar biz şuan 10+3 haftalık olduk ve ben 7. Haftamdan beri sıklıkla rüyamda erkek bebiş görüyorum ama eşimde tam tersi ben kız hissediyorum diyor bu ikinci gebeliğim ilki gelişimi durduğu için kürtajla sonuçlandı maalesef, hani derler ya hamile kadın doğru görür hisseder diye sizce de öyle mi? Bebişinin cinsiyeti rüyasında gördüğüyle aynı olan var mı?