Jeonxx Ozge111 merhaba benim pıhtılaşma sonuç çıktı olarak görünüyor e nabız da ama ayrıntı vermiyor hastaneye mi gitmem gerekiyor acaba? Kromozom sonucu çıkmadı henüz ama sadece pıhtılaşma sonucunu öğrenebilir miyim gitsem
Jeonxx busrasss1 merhaba benim pıhtılaşma sonuc görünüyor ama tıklayınca ayrıntı vermiyor sizinde böyle miydi? Hastaneye mi gitmem gerekiyor ayrıntı için? Kromozon sonucu yok o daha sonra mı çıkıyor acaba