2prensesannesiiii Yorum yapıyorum hata veriyor ardından çıkışım yapılıyor sabah uygulamaya girdiğim zamanda hata verdi @Tubatgn @Deletedmom_85
Tubatgn 2prensesannesiiii Ne gibi sorun var annemiz? Sistem atıyor derken hesaptan çıkış mı yaptırıyor yoksa ekran hata mı veriyor?
Seydo54 2prensesannesiiii benimde ayni kopyaliom sonra yoruma tekrar dönüp yaziom yorum yapmaktan sogudum🤦♀️
Tubatgn 2prensesannesiiii Dün gecede aynı hata vardı. Düzelmişti sanırım geri başladı. Sizlik bir sorun değil 🙃
2prensesannesiiii Sila66 yok ya çıkış yapıyor uygulama kendi kendine giriş yapmaya çalışıyorum hata veriyor bi süre bekleyip tekrar deniyorum 🥺 yorum yaparkende aynısı oluyor çıkış veriyor delirdim oldum şu yazıyı 2. Yazışım ilkinde uygulama çıkışımı yaptı
2prensesannesiiii Seydo54 heh kader arkadaşım sen de hoşgeldin🥺🥲 aynısını yapıyorum ben de artık bıktım çünkü🥲😮💨
bendiyebiriii Yorum yapamıyorum, okuduğum postlar hala üstte duruyor.. Hele . Koysam yorumu kabul ediyor diyorum hata vermedi uzun uzun yazıyorum sonra pat hata ahshsj