Aslibh Aydında cevikler rahat çalışma şartlarıda. Dış görev burda da nadir. Maddiyat olarak artık hiç bir il ilçe normal değil özellikle depremden sonra buralara hiç başladığı için herşeyi arttiracaklar diye düşünüyorum.Ama rahat ufak tefek sıkıntılar oluyo tabiki.ama o heryerde var amirlerle vs. Düşünebilirsiniz burayida