Beli ağrıyan , bel ağrısından duramayan annelerime bir önerim var ben kullandım çok memnun kaldım belimin ağrısından topallayarak yürüyordum çok şükür hiç bi ağrım kalmadı. “Vitabiotics osteocare” isimli vitamini aldım kullandım doktorumun önerisiyle aşırı faydasını gördüm allah razı olsun. Sizinde bel ağrısı sorununuz varsa doktorunuza danışıp mutlaka kullanın içinde bebeğe de çok faydalı vitaminler var 🙏🏼