Dün sabahtan beri ufak ufak ağrım oluyor ama saniyelik geçiyor usuttum herhaldee dedim çok şiddetli değil arada bir oluyor geçiyor daha 19haftaligim bugün kontrole gidicem kızlar birşey olmaz dimi yattigim zaman birşeyim yok kalktigim zmn. Ufak ufak ağrıyor mu sancimi anlamadım