Hanımlar selamm🥹 ben sezeryan ile doğumumu yaptım geldim. 51 günlük çok güzel bir miniğim oldu çok şükür. Fakat sormam gereken bir şey var. Ben 40 Gün boyunca kanama gördüm gam bitti dedim 42de tekrar 5 gün geçti bitti sonra tekrar… ve bu böyle devam ediyor. Üstelik bu son gelem kan neredeyse simsiyah. Üçüncü haftada muayene olmuştum doktor her şeyin yolunda olduğunu söylemişti. Tekrar randevu aldım ama haftaya. O zamana kadar tecrübelerinize ihtiyacım var😅