Haticehkak Merhabalar 24 haftadayım ikinci gebeligim ilkinde gebelik sekeri çıkmıştı ve diyet yapmıştım sadece. Bunda açlık 101 cıktı 95 altında olması lazımmış. Metformin verdi ama bu ilacı kullanan var mi aranızda çok yüksek olmadığı için kullanmak istemiyorum açıkçası diyet yapabiliyorum diyetle daha önce açlığı 70 80 lere düşürebiliyordum direkt 2 doz ilaca başla deyince doktor emin olamadım. Bu ilacı kullanan var mi?
Sare_34- Haticehkak hamilelimte o ilaç kulla nilamiyor diye biliyorum diyet yetersiz kalirsa insulin veriyorlar bence doktorunuzu degsitirin
Dilank- Çok saçma yüksek de değil hemen ilaca yönlendiriyorlar diyetle çok rajat destekleriniz ben insülin tedavisi görüyorum çok yüksek , 100 değerini kabul ediyorlsr en yüksek 100 olsun sıkıntı yok diyorlar ve kaç doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi
Haticehkak Dilank- Ben de anlayamadım burda okuduğum kadarıyla hep insulin ilk tercih oluyor bu baya hap ve diyabet ilacı. Ben de hemen kullanmaya başlamadım bu hafta başka dr a gideceğim. Kilolu hamile kaldim ben kilo almana da engel olur diyerek de bu hapı verdi. Şeker ilaçlarının öyle bir etkisi oluyormus sanırım.
Haticehkak Tugcecv Ben de yüksek çıkınca insulin başlandığını duymuştum bu baya diyabet hastaları için bir hapmis kullanan daha önce duymayınca emin olamadım bu hafta başka dr a da gideceğim bakalım.
Tugcecv Haticehkak benim gebelikten önceden beri insülin direncim var. Gebelikte de çıkması şaşırtmadı ama yine de ilac kullandirmadi doktorum sadece biraz dikkatli ol dedi o kadar baska doktora git bence de.