hulyaakgn34- hulyaakgn34- kesinlikle katılıyorum ☝🏼 bilen bilmeyen herkes,yaşlı teyzeler bile aman şeker yüklemesi yaptırma diye saçma sapan öğüt veriyor. Neden yaptırmayayım diye sorduğunuzda da kem küm 😅 Hangi çağdayız, anneler de nasıl bunlara nasıl kulak asıp da yaptırmıyor hiç anlamış değilim. Doktorlar üstüne basa basa yaptırın diyor çünkü önemli bir konu. 3 hafta önce yaptırdım. 3 kez kan veriyorsunuz. Damarlarım çok ince olduğundan çok zor kan veren biri olmama rağmen yaptırdım çünkü yaşlı teyzelerin lafına değil bilime inanıyorum. Tüm değerlerim de normal çıktı çok şükür 🙌 şimdi kafam rahat canımın istediğini yiyorum tam da canımın çok tatlı istediği bir zamana denk geldi. Vücudunuz dışardan aldığınız şekere nasıl tepki veriyor onun tespit edilmesi olayı aslında bu kadar basit 👍🏼